Вітаю! Дякую, що завітали на мою інтернет-сторінку, створену з метою спілкування з колегами - однодумцями, учнями, батьками.

среда, 9 марта 2016 г.

Колегам на замітку

SMART - технології у навчальній практиці     

 Потужний потік нової інформації, реклами, застосування інформаційних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп’ютерів є  беззаперечними реаліями сьогодення. Мозок дитини, налаштований на отримання знань у формі розважальних програм по телебаченню, набагато легше сприйме запропоновану на уроці інформацію за допомогою медіа засобів. Використання інтерактивної дошки та програми SMART NOTEBOOK 10 дає змогу мені як вчителю переглянути способи подання нової інформації учням.

 Перевага «смарту» в тому, що ця система забезпечує реальну інтерактивність. Дитина не лише спостерігає за презентацією, а з допомогою цієї технології може виконувати інтерактивні завдання, вправи біля дошки, а і миттєво бачить результати своєї діяльності, пов`язаної з вивченням матеріалу. Бувають випадки, коли смарт-дошка в школі є, але вона не використовується. Функціноналу її не знають, і не розуміють, що з нею робити. У кращому разі вона слугує екраном для демонстрації відеоматеріалів. Учитель, який працює із програмним забезпеченням SMART Notebook, має змогу образно й динамічно моделювати на екрані інтерактивної дошки будь-який  процес або явище, реалізувати задумане дидактичне завдання, презентувати статичні або динамічні таблиці, флеш-ігри. Застосування SMART Board із навчально-тренувальною метою сприяє активізації розумових здібностей учнів, забезпечує зворотний зв’язок і викликає захоплення учнів. Особливо відчуваєш  задоволення, коли абсолютно байдужий до навчання учень стає активним учасником навчального процесу. Але для того, щоб був результат, потрібен системний підхід, а не тільки  відкриті уроках, на яких учитель показує свої можливості.

Урок біології у 6 класі "Різноманітність водоростей"








Комментариев нет:

Отправить комментарий